Kaynak varmı ? benim söylediklerimin hepsinin gerçeklik payı var. Peki siz? öngörüden başka ne yapıyorsunuz? bilginiz olmayan konularda fikriniz de olmasın.
Bu arada ağlanacak halinizle dalga geçiyorsunuz izahı olmayan şeylerin mizahı olmaz.
Yaşın küçük anlaşılan, anlamamışsın. Her şeyi geçtim daha ytd nin anlamını bilmiyorsun. Neyse, uğraşamayacağım.