reklamow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sizi çok alakadar etmeyen kanal/gruplara katılmayarak, veri indirme ayarlarını yaparak, gruplara herkesin ekleyemeyeceği güvenlik ayarlarını yaparak bu kadar faydalı bir uygulamadan mahrum kalmamış olursunuz. Gizlilik ve depo ayarlarını biraz kurcalamanız yeterli olur. İhtiyaç duymuyorsanız tabii kaldırabilirsiniz ancak gün geçtikçe Telegram'a katılanların sayısı artarken uygulamayı silmek yerine bence ayarları kendinize göre güncellemelisiniz.
Evet bu şekilde de yapılabilir ben herkesin farkına varması için açtım konuyu