Merhabalar çok alakasız bir konu gibi ama ciddi derecede önemli bir konu diye düşünüyorum.

" Telegram telefonumu benden çok kullanıyor "
Evet yanlış duymadınız telefonumu kullanıyor
Cihazımın son zamanlarda şarjı ve mobil verisi kendi kendine hızlıca bittiğini gözlemlemeye başladım
Telegrama haftada bir defa giren birisiyim fakat sağolsun bir gruba girince binlerce gruba çekiyor telegram botçuları haliyle yüzlerce grup oluşmuş hesapta
Oto. medya indirme kapalı sürekli mesaj geliyor diye bildirimleri de kapatmıştım
İncelediğimde
Sadece mesaj gelmesi günlük 900mb+ harcamış geçmiş günlük verilere baktım
+ Pilin %40'ını (5160mAh Bataryanın) boş girilmediği şekilde harcamış her gün ve cihazın ciddi ısınmasına sebep olmuş

Günlük Oyun oynayan birisiyim yüksek FPS oyunları Pubg vs. Bu bile günlük %38 harcamış ortalama 😅

Telegramı tamamen sildim önceden akşamı %10 la çıkarırken şuan %60 70 le çıkartıyorum oyun oynadığım halde

Demem o ki pil kullanımı veri kullanımı bölümünden inceleyin cihazınızın bu sorunları varsa bunu kontrol edin