Her yerde farklı karaktere sahip insan var. Yaptığınız forumu karalamaktan başka birşey değil. Burada on numara iş yapanda var üç kağıtçı olanda var. Sizi. Ticari güvenliğinizi r10 değil kendiniz sağlamalısınız. R10 sadece insanları bir arada tutar, karaktere göre üye alımı yapmaz.