E tamam da siz bir kişi için tüm forumu kötülediniz şuan.
İş yapılamaz olduğu falan da yok yani.
Yaşadığımız dünyada bile katili psikopatı bulunuyorken bir forumda herkesin düzgün olmasını beklemek nekadar doğru?

Ticaret puanı ve şikayet konuları İçin düzenleme yapılması gerektiği doğru ama bu şekilde konu açtığınızda herkesin size güle güle demesi de gayet doğru olur.