Kullanmayan için önemli bir konu olmasa da kullanan için çok önemli bir haber. Legacy yani ucretsiz sürümü aktif olarak kullanan varmı? 1 temmuz itibariyle tamamen kapaniyormus. Konuya yazabilir mi? Bir kaç haber duydum fikir alışverişi yapmak istiyorum