Yaklaşık 2 aydır telefonum da karşımdaki kişinin konuşmalarını duyamama sorunum vardı..
Bu sorunun yazılımsal sanıyordum lakin telefon ahizesinin tozlanmış oldugundan şüphekenerek elime bir fırça bir damla asperox sarı güç aldım.
Kulaklık kısmını hafif nemli asperox damlası değmiş diş fırçası ile güzelce temizledim. 3/1i açık olan kulaklık kısmının 3/3ü de açıldı. Dikkatlice bakmadan farkedilmeyecek olan gözler açıldı. Test ettim mükemmel oldu. İlk günkü ses kalitesini alıyorum.
Aynı temizliği alt tarafta ki mikrofon için de yapabilirsiniz.
Normalde hoparlör açmadan konuşma yapamıyordum. Şuan fevkaladenin fevkinde 😁
İhmal etmeyin temizleyin farkı görün...