Erişim izni ayarı da var. Şuan tam yerini hatırlamıyorum ama izin vermeniz gereken bir alan daha var.

Anca ofise geçtiğim de bakıp yazabilirim. Eğer bulamazsanız bana yazın akşam yardımcı olayım size.