dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim için sakıncası yok ama para gelsin gitsin istemiyorum ben ödemeyi onay sonrası alan herkesle her türlü çalışmaya varım. 500 lira da ödemeye razıyım uk adsense için.
Güvenilir biri hocam eksiksiz iade yapmakta R10 da şimdiye kadar en güvendiğim insanlar insanlardan biri