Merhaba R10 Ailesi,

Geçen sene Rusya > Türkiye dönüşü için bir uçak bileti almıştım. Pandemi nedeniyle uçuşlar yasaklandı ve uçuşum iptal edildi. Yaklaşık 7 aydır paramı iade etmiyorlar. Türkiye 'de bir temsilcileri veya ulaşabileceğim bir telefonlarıda yok.

Bildiğin ***** gibi hizmet veriyorlar. Bileti ben iptal etsem anlarımda uçuş iptal oldu. Dava açsam kim bilir ne kadar sürecek ve bir o kadar para ödeyeceğim gibi. Sizce alternatif bir yöntem var mı ?