Bitci kendi içinde çok hata yaptı gerek arzlar sırasında yaşanan teknik sorunlar gerekse ön satış sonrası kar alamayan kullanıcılar derken kemik yatırımcıyı da kaybetti son olarak borsalarda listelenme sonrası bir gelecek girmeyince insanlar ne oldu kaçtı gitti
Binance ve gate.io harici riskli görüyorum.