Bu ülke gelişmez böyle saçma düşünenler oldukça.
En basitinden enflasyonun (Gerçek olanı) %50 den fazla. Kriz olmasi için ne gerekiyor?
Çoğu insan ise şükredin diyor.
Şükür herzaman yapilmasi gereken bir şeydir. Ama akıl ve mantigimiz bize bosuna verilmemiş. İmkan varken iyisini yapabiliyorsak ve yapmiyorsak var olan halimize sukrediyorsak batmaya mahkûm bir ulkeyiz demektir.