Hayatın kötü ve üzücü bir yanı gerçekten zor durumda, sıkıntı da olan insanlardan çok hali, vakti kazancı yerinde olan insanların sürekli ağlaması, sızlanmasından kaynaklanıyor. Gündelik hayatta da, iş hayatında da insanlardan para dilenmese dahi en çok ağlayanlar genel de bulunduğu çevre içerisinde en çok kazanan insanlar oluyor. İş hayatında da bizzat gözümle gördüğüm iş yerinde işçilerden çok milyon liralık birikimi - yatırımı olan insanların, düzenli ekstra yatırımlarına rağmen patronların ne yapacağız iş yok, para yok diye birbirlerine utanmadan yaptıkları tiyatroydu.