Bazıları kriz var dendiğinde insanların sokak ortasında birbirini yiyeceğini falan zannediyor. Bu seviye olmayınca kriz yok deniyor.
Halkın gözünden ekonomik kriz şudur, her zamanki gibi giderlerimi karşılayamıyorsam krizdir.
6 ayda yada 1 senede bir 1 ayakkabı alabilirken artık eski ayakkabıları tamirciye götürüyorsam krizdir.
eskiden arkadaşların ile haftada 1 çay kahve içerken artık ayda 1 içebiliyorsan krizdir.
eskiden marketten alabildiğin şeyleri artık daha az yada hiç alamıyorsan krizdir.
Bunlar uzar gider.
Evet şu anda bu ülkede, ülkede yaşayanların çoğunluğunun hissettiği bir kriz vardır. İstisnalar kaideyi bozmaz sözünden yola çıkarak ekonomik durumu iyi olan birilerinin krizi yaşamaması kriz olmadığını göstermez. Bu ülkede yaşayanların çoğunluğu bu havada üşümeyi göze alarak doğalgaz yada elektrik kullanmıyor.