onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş muhabbet yapıp alıcı olmayanları kaideye alıp cevap bile yazmıyorum.. Fiyat hesaplamasına yapanada direk engel bırakıyorum. Sonra aracı ile mesaj gönderiyor engeli kaldırsın almak istiyoruz, yanlışlık oldu diye… Kişi kendini her türlü belli ediyor.. Herkesin vakti kendine değerli…
Engelledikten sonra sizden iş almaya çalışan tuhafmış. Türkiye'de bir tek siz yapıyorsunuz sanırım işi.