Arkadaşlar ticari konularda veya herhangi bir yerde birisinin numarasını gördüğünüzde aramayın. Tamam hadi aradın 1kere açmadık 2.aradın açmadık neden 10kere arıyorsun yav bunuda geçtim hadi 5-6ya kadar ara saat 1.55 olmuş 5dk önce birisinin aramasına uyandım. Arkadaşlar edep terbiye denen bir şey var bu saatte bir insan aranır mı ya