Zaten konuyu açan kişi yurtdışında yaşadığını söylemiş çok fazla yorum yapmaya gerek yok. Tr de yaşayan birinin neler çektiğini bilmezler gelip ooo bu cafe de yer yok demekki ekonomi iyi derler