mgk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 benim için çok değerli, ilk ticaretimi burada yapıp ilk paramı burada kazandım. R10 bilmediğim her konuda bilgi edinmemi, öğrenmemi sağladı. Bunun için başta Coşkun abiye ve diğer tüm emek veren kişilere teşekkür ediyorum.
Kısa süredir üyeyim fakat sen de konulardan gördüğüm, tanıdığım kadarıyla muhteşem bir insan, örnek bir adamsın Cihan abi, sana da ayrıca teşekkür ederim.

Bu arada tişört çok güzell, keşke satışı yapılsa diyecem ama bence satılmadığı için bu kadar güzel ve değerli. Güle güle giyin abiciğim.

Saygılar 😊
Çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin işin sevindim böyle düşünen arkadaşları görünce.