noterden kullanım amacını hususiden ticariye çevirip yeni ruhsat almak lazım (ek bir evrak gerekiyorsa noter bilir), tabi ticari olunca her yıl muayene ek mtv ve kullanana k belgesi gerekir diye biliyorum.