Symfony gerçekten çok güçlü bir framework ülkede değer görmemesi normal. Php ile çalışmayı bırakalı uzun zaman oluyor js frameworklar daha çok işime geliyor özelikle yurtdışı işlerde gerçi son dönemde artık yazmayıda bıraktım sağdan soldan derleyip yaptırıp kendi sistemimi kuruyorum sürekli yeni şeyler çıkıyor öğrenmek yerine mantığını anlayıp yaptırıp pazarlamak daha mantıklı gibi. Yine de farkındalığınız çok değerli.