Ne leveli. Çoluk çocuk dolu piyasada. Teknoloji forumunda saçma sapan konular var. Dh mi r10 mu anlaşılmıyor bazen. Netflix vs ortak satış yasak.
sadece yazmış olmak için yazan insanlara bugüne kadar hiç anlam veremedim..
Çoluk çocuk dediğiniz kesim geleceğin iş adamları, geleceğin girişimcileri, geleceğin yazılımcıları, oyun geliştiricileri, tasarımcıları vb. Sizin tabirinizle Kimi çoluk çocukların bazıları hepimizi cebinden çıkarır. Googleı kuran çoluk çocuklar şu an ne durumdalar herkes tarafından bilinir
Gençlere bu kadar soğuk bakmak bana hiç mantıklı gelmiyor. Bende R10a yine sizin tabirinizle çoluk çocuk olarak kabul edilebilecek bir yaşta kayıt olabildim ve hayatım değişti.
Siz çoluk çocuktan rahatsız olurken Biz daha kaç çoluk çocuğun hayatına dokunabiliriz diye ince hesaplar yapıyoruz. Çoğu yoruma saygı duyarım fakat bazıları çok gereksiz ve anlamsızlar kimse kusura bakmasın öğrenme, çalışma, kendisini geliştirme, iş sahibi olabilmek için çabalayan tüm gençler bizim için değerli.