Gün içerisinde yeterli protein tüketebiliyorsan (ortalama kilo başına 1.2 - 1.5 gram) protein tozu kullanmana gerek yok. Eğer tüketemiyorsan whey protein tüketebilirsin.
Marka olarak: Multipower, Weider, Optimum Gold iyidir.
Zarar kısmına gelecek olursak, hasta olduğunda doktora gittiğinde bile günde şu kadar ilaç içmen gerekiyor diye reçete veriliyor. Sen gidip de, 1-2 kutu ilacı daha hızlı iyileşeyim diyerek bir kerede içersen zehirlenirsin. Buda aynı mantık, protein tozunun doğrudan bir zararı yok. Kararında ve belirtilen servis sayılarında tüketmen yeterli.