umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. Çok iyi mantıklı olmuş hocam. Yani '10'u herkes tanıyor' gibi kelime oyunu olmuş. 😀 Hayırlı olsun. 🙂
Çok teşekkür ederim 😊 5 haneli olması avantaj mıdır sizce?