Merhabalar. Çok iyi mantıklı olmuş hocam. Yani '10'u herkes tanıyor' gibi kelime oyunu olmuş. 😀 Hayırlı olsun. 🙂
Çok teşekkür ederim 😊 5 haneli olması avantaj mıdır sizce?
Avsntaj olacağını düşünüyorum hocam. 🙂 Filmlerde de çok tercih etmeye başladılar. Yemin, yargı vb. 🙂