batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de aynı durumu çok kez yaşıyorum. Müşterinin sitesini A'dan Z'ye inceliyorum. Fikir veriyorum, şunu şunu yapmak gerekiyor diyorum. Uzun uzun teferruatlı mesajlar atıyorum. Cevap yok.
Birkaç gün sonra aklıma geliyor, "ya biz birine baya uzun yazmıştık o noldu" diyorum. Mesaja geliyorum ki cevap bile yok. Dediğiniz gibi insan bir teşekkür eder. Ayrıca ortada henüz bir fiyat bile yoktu
asla uzun mesaj atmayın hocam

müşteriyle kararında ilgilenmek lazım.
bir miktar fazla ilgi müşteriyi kaçırır.

gereğinden fazla ilgi "satış çabası" olarak algılanır.
bu da karşınızdaki kişide "satın almama" direnci oluşturur.

ilgide cömert olmamak, kıvamında mesaj yazmak çok önemli.