Ben de aynı durumu çok kez yaşıyorum. Müşterinin sitesini A'dan Z'ye inceliyorum. Fikir veriyorum, şunu şunu yapmak gerekiyor diyorum. Uzun uzun teferruatlı mesajlar atıyorum. Cevap yok.
Birkaç gün sonra aklıma geliyor, "ya biz birine baya uzun yazmıştık o noldu" diyorum. Mesaja geliyorum ki cevap bile yok. Dediğiniz gibi insan bir teşekkür eder. Ayrıca ortada henüz bir fiyat bile yoktu