Bu artık normal karşılanmaya başladı hocam. Adam işi yaptırıyor, yazılımı kurduktan sonra teşekkür bile etmiyor, üstelik ticaret puanı istiyoruz ona bile cevap vermiyorlar. Bu soruna çözüm bulunacağını düşünmüyorum.