Boş muhabbet yapıp alıcı olmayanları kaideye alıp cevap bile yazmıyorum.. Fiyat hesaplamasına yapanada direk engel bırakıyorum. Sonra aracı ile mesaj gönderiyor engeli kaldırsın almak istiyoruz, yanlışlık oldu diye
Kişi kendini her türlü belli ediyor.. Herkesin vakti kendine değerli