Kötü kaliteli KÖMÜR yoktur.
Pro. Dr. Abdullah ÇOBAN Şöyle anlatıyor,
bizim kömürün kalorisi düşük, rusların yüksek, bende burada bir iş var deyip araştırmasını yaptım
Allah rusya coğrafyası daha soğuk diye oraya kalorisi yüksek kömür vermiş
bizim coğrafyamızdaki kömür tamamen ORGANİK GÜBREYE dönüşe biliyor, youtube'den videolarına bakabilirsiniz.
Abdullah amca pancar ekmişti ve kömürden yaptığı gübreyi kullanmıştı, başkalarının attığı gübre ve ilaçlarla 2, 3 santim yaprak boyu olan pancarın kendi ektiği 10, 15 cm yi geçmişti.
ben bilimsel yanını bilmem Abdullah amcanın bu ve daha birçok konuda araştırması var, malesef Türk ve Türkiye sevdalısı olduğu için pek bir desteği yok hep kendi çabalarıyla.
organik motor yağı, kovit için ilaç, KANSER HASTALARI İÇİN KENEVİR YAĞINDAN İLAÇ.
Prof, hocamızı zonguldaga davet ediyorum. Madenleri gezdirmeye

) Hayatında soba bile yakmamış insanların bunları demesi komik