Yayladaki evimizde talaş (Odun) yakıyoruz. Konuda söylediğiniz gibi kömür her zaman ısı ve salınım olarak daha etkili fakat kömürün dışarıyı rezil hale çevirdiğinden biz tercih etmiyoruz. Kömür yakılan biryerde göz gözü görmez ve dumanı daralıyor insanı malesef. Tercih meselesi birazda aslında.