valla hocam
ben pazaryerleri
reklam
sosyal medya
opersyon süreci
hasarlar iadeler
hepsiyle ilgileniyordum geçen yıl 4250 alıyordum
öyle amatörcede değil dışarıdan baksan tekkişi değil dersin
biri diyecek yok işte vs falan filan milyonluk satış var ama türkiye böyle başka yere çok dönedim teklifler çok ama maaşlar aynı ee bende NAPTIM mesleği değiştiriyorum inşallah eylülde güzel bir kurumsal firmaya gireceğim