webusinesservi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Programı az once satın aldım . İbrahim kardesımıze tesekkurlerımı sunuyorum ilgisinden ve alakasından dolayı
r10 ailesinede ayrıca tesekkurler boyle guzel bır platform yarattıkları ıcın
1 Yıllık Lisans Satıldı.
Ben teşekkür ederim hocam.
Güle güle kullanmanız dileğiyle.