Hocalarım benim şuan Enpara dan 500tl limitli kredi kartım var, şimdi tüm faturalarımı ordan ödersem limitin çoğunu kullanmış olurum ve birçok kişi bu durum kredi notunu kötü etkiler dedi
Ayrıyeten internette de borç oranınız gelirinizden fazla olmamalı yoksa kredi notu düşer diye okumuştum(3000 tl kazanıyorsanız 4000 tl borç olması gibi) ama kredi kartında param olursa nasıl kredi kullanacağım onu çok anlayamadım, kredi kartı veren bankanın banka hesabında mı tutmam gerekiyor parayı çok anlayamadım
bu kadar komplike detaylara gerek yok hocam. var olan kredi kartına 1-2 tane otomatik ödemeli fatura bağla. kredi kartı borcunu birkaç ay düzenli öde oldu bitti. hala kırmızı çizgim var. bilerek, inat ederek ödemediğin 5-6 yıllık borçlar var. kredi kartı limitlerim 10k üzerine çıktı.