Qerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiketlemeniz için teşekkürler uzunzamandır r10a gelmıyordum ) baya mesaj ve bildirim birikmiş evet size yardımcı olabiliriz
Merhaba, teşekkür ederim öncelikle size PM attım nasıl bir yol izlememiz gerekiyor?