Dert etme birgün hiç beklemediğin anda karşına biri çıkar aklını başından alır..
Doğru kişi olmadıkları için zamanı gelince aynı o filmlerde ki gibi ansızın aşık olacaksınız.. Bende çok umutsuzdum hiç istediğim, beklediğim gibi biri karşıma çıkmayacak diye düşünüyordum, lakin haziran 11 de düğünüm var.
bunu kafanda takıntı haline getirmeyip akışına bırakmayı öğrenmen gerek. 3.5M kadın var öyle ya da böyle illa ki biri/birileri kalbini çalacak
Doğru kişi geldiğinde olacaksınız. aşk kontrol edebileceğimiz bir şey değil.
Çok özür dileyerek yazmak istedim.
Yok bizi bulurmuş yok doğru kişiymiş vs. bunlar faso fiso şeyler hocam. Bazıları da nasip kısmet der, oldu o zaman oturalım evde ve birilerinin bize para getirmesini bekleyelim gibi şeyler bunlar. Boş işler yani.
Aşık olmak, istediğim son şeydir hocam benim. Benim için en büyük zaman kaybıdır.