ynsdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çok oyun oynayan birisi değilim max oynayacağım oyun pubg dir
Geçenlerde masaüstünü sattım ve şuan düşünüyorum çokta gerek yokmuş üzüldüm baya ama oyun için cidden gerek yokmuş size tavsiyem MAC alın geçin beğenmezseniz bile değerini kaybetmeden satar yine monster alırsınız hocam . Apple daha uzun ömürlü daha stabil daha insanı teşvik edici.
Saygılarımla.