Rahat olun hocam, inan hiç sorun edilecek şey değil. Bende öyleyim, akışına bırakmak daha iyi hem böyle 2 günde bir ilişki yapıp tüm parasını kıza yedirip aldatılınca da depresyona giren tiplerden olmaktan iyidir ya da reddedilince özgüvenini kaybedip hayata küsenlerden.