Zaman kaybı olduğunu düşünüyorum, bu güne kadarda uğraşmadım diyemem uğraştım ancak 1-2 kere oldu şuanda uğraşmıyorum. Her zaman hayallerim ve hedeflerim ile yaşıyorum ancak ruhumun sevmeye, sevilmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum ve biliyorum, hayatımda bir eksiklik olduğunun farkındayım ancak her şey zamanla olur, bunun için ekstra bir çaba göstermiyorum bundan daha önemli hedeflerim ve hayallerim var.