Engebeli bir yolun bahtını da, iradesini de kişi yine kendi kontrol eder, pes etmek bir bitiş. Ancak uğraşmak, çaba sarfedmek bir başlangıç ve de mutluluktur hocam. Yapmayın, etmeyin.. Sabır ve sukûnet dilerim..