Sarikaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Qerin;
Etiketlemeniz için teşekkürler uzunzamandır r10a gelmıyordum ) baya mesaj ve bildirim birikmiş evet size yardımcı olabiliriz