öncelikle yaşı genç olan tüm kardeşlerimizin yanındayım.
burada sorgulanması gereken 17 yaşındaki genç kardeşin...
aynı işi 40 TL'ye yapabiliyor olmasıdır.
o zaman derhal aynaya bakılmalı.
çözüm neredeyse istisnasız tüm sektörlerde aynıdır.
"yaptığın işin benzersiz olmasını sağla"
böylelikle istediğin fiyatı belirlemekte özgür olursun.
yoksa fiyat rekabetinden yakınmakla, serbest piyasayı çekiştirmekle bir yere varılamaz.
diye düşünüyorum.