Kesinlikle katılıyorum, R10'daki taban fiyatlar bir hayli düşük, bu fiyatlara iş yapılmamalı.
Ya arkadaş bizim wordpress kategorisinde
30 liraya wordpress hızlandırma yapan var, piyasayı bu kadar düşürmeyin

Biz 250-300 liraya hizmet sağlarken bu arkadaşlar piyasayı oldukça düşürüyor, genellikle de işlerini kaliteli yapamadıkları için müşteriler memnun olmuyor.
Sadece wordpress kategorisinde değil çoğu kategoride aynı şekilde, 150-200 liraya vektörel logo mu yapılır? Bu rakamlar gerçekten çok gülünç rakamlar.
Şunun net farkındayız artık 1 yıldır buradayız, bize R10'dan gelen müşteriler kategorideki düşük fiyatları görünce bize iş vermiyorlar, Google'den gelen müşteriler ile ise kaliteli proje süreçleri tamamlıyoruz.
I love Google diyorsunuz ama kurumsal üyeleri hiç düşünmüyorsunuz değerli R10 yönetimi

;