AcilCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum, R10'daki taban fiyatlar bir hayli düşük, bu fiyatlara iş yapılmamalı.

Ya arkadaş bizim wordpress kategorisinde 30 liraya wordpress hızlandırma yapan var, piyasayı bu kadar düşürmeyin Biz 250-300 liraya hizmet sağlarken bu arkadaşlar piyasayı oldukça düşürüyor, genellikle de işlerini kaliteli yapamadıkları için müşteriler memnun olmuyor.

Sadece wordpress kategorisinde değil çoğu kategoride aynı şekilde, 150-200 liraya vektörel logo mu yapılır? Bu rakamlar gerçekten çok gülünç rakamlar.

Şunun net farkındayız artık 1 yıldır buradayız, bize R10'dan gelen müşteriler kategorideki düşük fiyatları görünce bize iş vermiyorlar, Google'den gelen müşteriler ile ise kaliteli proje süreçleri tamamlıyoruz.

I love Google diyorsunuz ama kurumsal üyeleri hiç düşünmüyorsunuz değerli R10 yönetimi ;
O zaman R10 dan iş almayın Google dan gelen müşterileriniz yetiyordur size