Konu
R10 çok güzel bir platform fakat ölücüler burayıda basıyor
19-01-2022, 22:36:28
#7
FSahin
2 gün önce birisi WhatsApp'tan yazdı bana. Bu kişinin R10'dan olduğunu biliyorum. 350 TL teklif ettiğim işe 50 TL veririm dedi. Gerisini siz düşünün işte.