Konu
R10 çok güzel bir platform fakat ölücüler burayıda basıyor
19-01-2022, 22:09:06
#2
merner
Platin üye
Benim saatlik hesabımı 200 TL üzerinden yapıyorum ve laptopum 38K... ne yapalım şimdi?