Bugün bir edit işine teklif verdim 2-3 saat alıcak bir iş için 250 tl gibi bir rakam istedim müşteri çok bulduğunu söyledi aynı işe başkası 40 tl fiyat vermiş profiline girip baktığımda yaşının 17 olduğunu gördüm burdan o arkadaşlara sesleniyorum belki yaşınız küçük harçlık kazanmak istiyor olabilirsiniz ama o işe sadece para olarak veya oynadığınız oyuna eşya alıcağınız için oyun parası olarak bakmadın bu işi profesyonel olarak yapanlar sizin yüzünüzden mağdur oluyor benim pc sistemim 16k civarı 40 tl için değil o iş iyapmak power tuşuna basmam işimizi bilenler bilir bilmeyenler 250 çok diyebilir ama 250 az bile çünkü o iştede bir emek bir hayal gücü bir uğraş var sistemim eskiyor elektrik yakıyor o pc sıradan pc olmadığı için fazla yakıyor herşeyi geçtim tamamen hayal gücü isteyen bir iş forumun bu işe bir el atması gerekir sen o 40 tl ile para kazanamazsın ama kazananlara çok kaybettirirsin dostum yapmayın etmeyin biraz sitem dolu içerik oldu kusura bakmayın iyi forumlar