Konu şablonlarına uymayanları report edebilirsiniz bunun r10la bir alakası yok insanların üşengecliği olduğunu düşünüyorum.
Ben şeye anlam veremiyorum tüm detaylar yazarken insanlar neden pm ile detaylı bilgi istiyor 😁
R10. Derken zaten kullanıcı manasında söyledim