Konu
Sizce de R10 gittikçe değişmiyor mu?
19-01-2022, 21:49:23
#3
Arwensen
Platin üye
Konu şablonlarına uymayanları report edebilirsiniz bunun r10la bir alakası yok insanların üşengecliği olduğunu düşünüyorum.
Ben şeye anlam veremiyorum tüm detaylar yazarken insanlar neden pm ile detaylı bilgi istiyor 😁