Neye göre hesaplama yapacağınıza bağlı hocam.

Dolars göre yaparsanız zaten kolay o günkü kur ile bu günkü kur karşılaştırılır.

Asgari ücrete göre yaparsanız yine aynı.

Enflasyona göre yaparsanız biraz daha hesaplaması zor olur tabi.
Ayrıca gerçek enflasyon ile açıklanan bir değil.

Siz en iyisi dolar kuru üzerinden hesplayın hem en doğrusu hemde arkadaşınızın hayır direğini sanmam.