güvendiğimiz şeyler var ki borç para vermişiz. parayı tahsil etmede sakıntı olmaz sadece ne kadar talep etmeliyimdi konuyu o yüzden açtım
Elinde senet mi var olduğunu farz et ödemezse adamın üzerine birşey yok ise soğuk su içersin
81k borç vermek nedir biz 1 TL bile yeri geldiğinde alamıyoruz[/QUOTE]