Hocam 222 k almanız gerekiyor zaten yukarıda arkadaslar hesabı yapmış ama gündelik hayatta ki enflasyon değil resmi rakamlardan ilerlemeniz lazım olması gereken budur aksini yaparsanız işin içinden çıkamassınız ve eğer resmi rakamlar dışında daha fazla enflasyon belirtirseniz hakkınızı almış olmassınız karşıdaki kisiye haksızlık olur . Resmi rakamlara göre ilerlemenizi tavsiye ederim .
Ayriyeten sunu belirteyim Dolarla hesap yapın diyenler neyi yaşıyor anlamış değilim . Türk lirası hâla türk lirası değerini kaybetmis olabilir ama bunun acısını karşı taraftan çıkaramassınız adamin bir suçu yok